Saját spirituális utam igaz története
2018. január 09. írta: thoomas26

Saját spirituális utam igaz története

Régóta készültem már arra, hogy részletesebben leírjam annak az elmúlt pár évnek a történetét, amióta a spirituális útra léptem, illetve ami azt közvetlen megelőzte. Azt a címet adtam neki, hogy a 'Tüdőbetegségemtől a szellemvilágig', mert egy tüdőbetegség következtében vett az életem egy olyan fordulatot, mely közvetlen hatással volt arra, hogy végül elkezdjek érdeklődni a spiritualitás iránt, valamint ezen az úton jutottam el a szellemekkel való kommunikálásig is. Viszonylag terjedelmes, 11 részből álló írás lett, ezért egy külön blogot hoztam létre neki. Terjedelmes lett, mert igyekeztem minél részletesebb képet adni az Olvasóknak, bár természetesen igyekeztem, hogy csak a lényegi elemek kerüljenek bele. Némileg több időt és teret szenteltem az előzményeknek is, hogy még jobban átlásd, milyen úton jutottam el végül ahhoz, hogy az odaát "lakó", segítő szellemeimmel kommunikálni tudjak, így a teljes írás második felében térek ki erre, jutok el ennek az elmesélésére. (Bár nem javaslom kihagyni az előzményeket, de ha csak a szellemvilággal való kommunikációm érdekel, akkor azt a 7. résztől olvashatod.)

A saját, igaz történetemet már régóta terveztem megírni, több okból is. Az egyik, hogy többen is kérdeztek az elmúlt két évemről részleteket, s így ezeket már többet nem kell újra és újra leírjam, ráadásul ez így kellően részletes is. A másik, hogy bízom benne, e történet leírásával többeknek lehetek segítségére - olyanoknak, akik hasonló cipőben járnak, s hasonló kérdésekkel, problémákkal küzdenek, mint én küzdöttem.

Medek Tamás

 

A történetemet IDE KATTINTVA éred el!

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatostudat.blog.hu/api/trackback/id/tr8113561965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása